Lyt til artiklen:

Tscherning ansætter markedschef

00:00
Hastighed: ???x
01:13

Abonnementsartikel

Ny markedschef hos Tscherning skal have fokus på anlæg og nedrivning - men også på mere miljørigtige løsninger.

I marts tiltrådte Henrik Burkal i en nyoprettet stilling som Tschernings nye markedschef for anlæg, nedrivning og betonarbejder.

Den nye markedschef skal styrke Tschernings ambitioner om at forøge kendskabet til virksomhedens mange kompetencer og vil samtidig arbejde for at sikre, at firmaet fortsætter med at være en ledende aktør i branchen, skriver Tscherning på virksomheden hjemmeside.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Henrik Burkal har mange års erfaring fra bygge- og anlægsbranchen fra sine tidligere ansættelser hos bl.a. NCC og MT Højgaard. Den nye markedschef skal arbejde på at styrke firmaets brand og synlighed på markedet nu og i fremtiden. Han skal samtidig sikre, at firmaets miljøvenlige løsninger og bæredygtige praksis kommer til udtryk.

- Hos Tscherning vil vi gerne endnu tættere på vores kunder og være med til at rådgive allerede tidligt i projekterne. Vi kan bidrage med stor viden og ekspertise om bæredygtige byggeprojekter samt være med fra hele opstarten af byggeentreprisen og frem til det færdige råhus - uanset om det er byggepladsservice, nedrivning, renovering eller store beton- og anlægsarbejder, fortæller Henrik Burkal.