Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
Tilføj til lytteliste
På lytteliste
Tilføj til lytteliste
Lyt til artiklen:
Hovedsponsor fik godt udbytte af dyrskue
Som hovedsponsor på årets udgave af Roskilde Dyrskue havde M.J. Eriksson meget naturligt også den klart største stand med godt 3.000 kvadratmeter, som var fyldt ud med blandt andet masser af maskiner, et lærlingeområde og en minigraver-sandkasse.
Dyrskuet samlede mere end 126.000 besøgende gennem tre dage, så entreprenøren benyttede muligheden for at slå et slag for rekruttering af mulige nye medarbejdere. Og det var med stor succes. M.J. Eriksson fortæller til Maskinteknik, at der under og umiddelbart efter dyrskuet har været mange seriøse henvendelser - især omhandlende job som maskinfører eller anlægsstruktør-lærling.

- Roskilde Dyrskue er en oplagt mulighed for at vise, hvad vi kan inden for anlæg og infrastruktur, og for at styrke dialogen med både landbruget og branchen. Samtidig vil vi gerne inspirere næste generation og vise de mange karrieremuligheder i entreprenørfaget, har adm. direktør Torben Bloch Nielsen tidligere fortalt til Maskinteknik.
Entreprenørens store engagement i Roskilde Dyrskue i år betyder, at M.J. Eriksson til gengæld ikke afholder Store Maskindag - i det mindste ikke i år.