Du har en ubetalt faktura der er overskredet sidste betalingsfrist. Klik her for at betale den for at undgå en rykker på 100 kr.

Pressemeddelelse: Nethire lancerer nyt design og logo

9. sep. | Indrykket af Nethire A/S

Nethire A/S skifter visuelt identitet, der skal være med til at gøre budskaberne endnu mere skarpere.

Del artiklen:

I samarbejde med branding-bureauet Charter 5 kan Nethire nu løfte sløret for en spritny firmaidentitet, der byder på den totale forvandling af alt materiale, der er i Nethire-universet. Baggrunden for det nye design har det primære formål at få Nethires produkter mere ned i øjenhøjde og simplificere budskaberne.

- I Nethire har vi flere produkter på hylderne, og dermed også flere målgrupper, så vores opgave og mission med den nye identitet har været, at vi kommunikerer med slutbrugerne på en måde, så det står klart, hvad det er, vi kan i Nethire. Jeg synes resultatet er blevet helt fantastisk, så der skal lyde en stor ros til vores eksterne bureau i Charter 5, der har formået at peppe vores identitet op, så vi kan komme væk fra det lidt støvede image, vi som IT-firma kan møde, fortæller Steffen Meyer.

Målrettede slogans
Processen har været længe undervejs, og de første indledende manøvrer begyndte allerede i foråret, hvor møder med Charter 5 skulle definere opgavebeskrivelsen. Bureauet fik mere eller mindre frie hænder til at bryde op med den gamle identitet, og blandt andet har det store H i det gamle Nethire-univers måtte lade livet. Derudover er de to gamle blå pile også blevet udfaset for at skabe et nyt og stilrent logo. Slutteligt har Nethire også fået koblet flere statements på fortællingen om Nethire som en del af det nye univers.

- Vi har som sådan ikke ét decideret slogan men snarere flere, der kan modificeres til den modtager, som vi ønsker at ramme. Vi har for eksempel ”Det bedste værktøj, er det vi lejer ud sammen”, men alt efter om vi vil ramme en forvalter, en udlejer eller andre firmaer, så kan sloganet finjusteres til netop den ønskede målgruppe. Det kunne også være ”Det bedste værktøj er det, der bliver administreret”, hvor det er materielejere, der er målgruppen. Det er en kæmpe fordel set fra et marketingsynspunkt, at vi netop har den mulighed og frihed for at strømline vores budskaber alt efter, hvem der skal modtage det, forklarer marketing- og kommunikationschef Christian Birch, og uddyber:

- En af vores helt store styrker, udover vores innovative IT-system, er, at vi har mulighed for at levere kundernes udlejningsvarer inden for en time i Storkøbenhavn og Odense takket være et godt distributions-netværk. Det har vi sat ekstra fokus på ved at bruge et stopur som illustration i meget af vores materiale; at vi kan levere udlejningsvarer til kunden på meget kort tid. Det er blandt andet det første, du møder på vores nye hjemmeside, når du besøger os, lyder det afslutningsvis fra Christin Birch.

Du kan besøge den nye hjemmeside ved at gå ind på www.nethire.dk.

FAKTABOKS:
Nethires løsning er en datadrevet IT-platform, der forbinder håndværkere med værktøj i et landsdækkende netværk af værktøjsforvaltere og transportører. Med Nethires IT-løsning kobles flere udlejere på den samme platform, som giver håndværksvirksomheden overblik over al det værktøj, det er muligt at leje. Derudover har Nethire også sørget for et bemandet Call Center, der kan hjælpe medlemmerne i Nethire, hvis de har spørgsmål.

KONTAKT:
Steffen Meyer, CEO Nethire
E-mail: meyer@nethire.dk
Mobil: +45 24 61 03 97

Christian Birch, Head of marketing and communications
E-mail: Birch@nethire.dk
Mobil: +45 42 20 96 69

OBS! Når du gemmer kommentaren vil du modtage en mail med et link til aktivering. Din kommentar vil først blive vist når du har aktiveret den. Din email adresse vil selvfølgelig ikke blive vist!

Hold en god tone

Undgå personlige angreb og indlæg af markedsføringsmæssig karakter i kommentarerne.
Brug kun links i kommentarerne, såfremt det er relevant.

OBS.: Debatten modereres af portalens redaktion. Trusler, injurier eller andre lovstridige indlæg fjernes konsekvent.

Tak for din kommentar!

Vi er dog ikke helt færdige endnu. Vi har sendt dig en mail med et link til aktivering af din kommentar. Først når du har brugt linket vil din kommentar blive synlig på hjemmesiden.

Har du ikke fået en mail i løbet af 10 minutter kan det være fordi din mail service har frasorteret den som spam.

Udvalgte PARTNERS produkter

Udvalgte PARTNERS arrangementer