Dit abonnement er suspenderet pga. manglende betaling. Betal venligst din faktura, som du finder her.

E-magasin

Nyhedsbreve

Forhandler login

PARTNERS login

4 gode grunde til at tilmelde sig et FM kursus!

2. sep. | Indrykket af RIB Software Denmark A/S

At tilmelde sig et Facilities Management kursus kan være gavnligt af flere årsager

Del artiklen:

Vi har her samlet de 4 bedste årsager til at man bør tilmelde sig vores Facility Management kursus. Hvis man som virksomhed er interesseret i at spare penge, forbedre sikkerheden og driftseffektiviteten i sin virksomhed, så læs med her. 


Få 4 gode grunde her:

1. Reduktion af omkostninger

Et grundigt kendskab til Facilities Management kan bidrage til at reducere omkostningerne ved bygningens drift og vedligeholdelse. Dette inkluderer optimering af energiforbrug, implementering af effektive vedligeholdelsesplaner og styring af leverandøraftaler for at opnå bedre priser. Ved at reducere spild kan virksomheden maksimere deres økonomiske resultat.


2. Brugertilfredshed

Facility management fokuserer også på at skabe et behageligt og sikkert miljø for bygningens brugere. Dette kan omfatte alt fra rengøring og vedligeholdelse af fællesarealer til sikkerhedstiltag og nødprocedurer. En tilfredsstillende brugeroplevelse er afgørende for at tiltrække og fastholde lejere, kunder eller andre interessenter i bygningen.


3. Forbedret driftseffektivitet 

Et Facilities Management kursus giver deltagere en dybdegående forståelse af, hvordan man optimalt styrer og vedligeholder bygninger og faciliteter. Dette inkluderer viden om energieffektivitet, sikkerhed, rengøring, digitalisering og andre vigtige aspekter af facilitetsdrift. Ved at implementere de bedste praksisser fra kurset kan organisationer forbedre deres driftseffektivitet, reducere omkostninger og øge produktiviteten.


4. Forbedret sikkerhed og overholdelse

Sikkerhed er en topprioritet her i bygge branchen. Et Facility Management kursus giver dig indsigt i, hvordan man implementerer og vedligeholder sikkerhedsprocedurer og sikrer overholdelse af lovgivning og standarder, hvilket minimerer risikoen for ulykker og bøder.


Hvis du kunne tænke dig at vide mere om Digitalisering af Facilities Management, så kan du tilmelde dig vores FM kursus som afholdes fysisk på Tivoli hotel i København, eller på Helnan Marselis hotel i Aarhus. På kurset lærer du hvordan du og din virksomhed kan digitalisere jeres Facilities Management (FM) og effektivt få implementeret ”best practice” med afsæt i konkrete erfaringer - lige til at tage med hjem og få implementeret i hverdagen. 

Se vores kurser her


OBS! Når du gemmer kommentaren vil du modtage en mail med et link til aktivering. Din kommentar vil først blive vist når du har aktiveret den. Din email adresse vil selvfølgelig ikke blive vist!

Hold en god tone

Undgå personlige angreb og indlæg af markedsføringsmæssig karakter i kommentarerne.
Brug kun links i kommentarerne, såfremt det er relevant.

OBS.: Debatten modereres af portalens redaktion. Trusler, injurier eller andre lovstridige indlæg fjernes konsekvent.


Tak for din kommentar!

Vi er dog ikke helt færdige endnu. Vi har sendt dig en mail med et link til aktivering af din kommentar. Først når du har brugt linket vil din kommentar blive synlig på hjemmesiden.

Har du ikke fået en mail i løbet af 10 minutter kan det være fordi din mail service har frasorteret den som spam.

Udvalgte PARTNERS produkter

Udvalgte PARTNERS ydelser

reklame