Dit abonnement er suspenderet pga. manglende betaling. Betal venligst din faktura, som du finder her.

E-magasin

Nyhedsbreve

Forhandler login

PARTNERS login

Elektrificering er på mode og Kubotas minilæsser RT220-2E er på forkant med markedet.

18. nov. | Indrykket af V. Løwener A/S

Elektrificering er på mode, og Kubotas elektrificerede læsser RT220-2E er på forkant med markedet med 48V/520Ah.

Del artiklen:

RT220-2e er en af ​​de første elektriske knækstyrede hjullæssere i Kubotas sortiment.

Modellen blev lanceret på samme tid med RT210-2e.

Dieselmotoren er erstattet med et elektrisk system bestående af to elektriske motorer (en til at flytte maskinen og en

til hydraulik) dette tilgodeser både behovet for at reducere CO2-udledningen og reducere støj.

Batteriet er udviklet på basis af LiFePO4 teknologien (lithium/jern/fosfat). Batteriet arbejder med en nominel spænding på 48V DC (jævnstrøm), som betyder, at maskinerne hører til i lavspændingsområdet. 

Maskinerne er standardmæssigt udført med et energigenvindingssystem, som aktiveres automatisk, når maskinen bremser eller kører ned ad bakke.

For at imødekomme kundernes forskellige behov tilbyder Kubota tre batterityper: 260Ah, 390Ah og 520Ah. Jo højere batterikapacitet jo større rækkevidde. 

RT220-2e  og RT210-2e har op til 8 timers drift og kan lade op til 100% på kun 1,5 time.

Minilæsseren er bl.a. velegnet til byggeri og udlejning takket være dens løftekapacitet på 1.140 kg

  • Driftsvægt m/kabine: 2440kg
  • Løftekapacitet: 2200kg
  • Tippevægt m/kabine, brede dæk og kontravægt: 1311kg

Se mere om RT220-2e HER og RT210-2e HER

Se vores udvalg af minilæssere HER

Kataloger m.v.

OBS! Når du gemmer kommentaren vil du modtage en mail med et link til aktivering. Din kommentar vil først blive vist når du har aktiveret den. Din email adresse vil selvfølgelig ikke blive vist!

Hold en god tone

Undgå personlige angreb og indlæg af markedsføringsmæssig karakter i kommentarerne.
Brug kun links i kommentarerne, såfremt det er relevant.

OBS.: Debatten modereres af portalens redaktion. Trusler, injurier eller andre lovstridige indlæg fjernes konsekvent.


Tak for din kommentar!

Vi er dog ikke helt færdige endnu. Vi har sendt dig en mail med et link til aktivering af din kommentar. Først når du har brugt linket vil din kommentar blive synlig på hjemmesiden.

Har du ikke fået en mail i løbet af 10 minutter kan det være fordi din mail service har frasorteret den som spam.

Udvalgte PARTNERS produkter

Udvalgte PARTNERS ydelser

reklame