Fendt 724 SCR Profi Plus KUN 6300 TIMER OG MED RTK AUTOSTYRING!

ekskl. moms

Specifikationer:

  • Aircondition:Ja
  • Antal cylindre:6
  • Antal gear frem/bak:VARIOTMS
  • Dækstørrelse:540/65R30 650/65R42
  • Er til salg:Til salg nu
  • Frontlift:Ja
  • HK:240
  • Klimaanlæg:Ja
  • Med førerhus:Ja
  • Stand:Velholdt
  • Timer:6300
  • Turbo:Ja
  • Vendegear:Ja
  • Årgang:2014

Yderligere information:

Fendt 724 SCR Vario Profi plus fra 2014 med kun 6300 timer! Monteret med RTK Autostyring som er inkluderet i prisen! udstyret med bla: Affjedret foraksel, Luftaffjedret kabine, Frontlift, 2 olieiudtag for, LED arbejdslys, 540/65R30 i for, 650/65R42 i bag, Skærmkontakter, 4 olieudtag i bag, Hydraulisk vognbremseventil, LS udtag, Luftanlæg, isobas, 40kmt Vario TMS transmission, Passagersæde, Fendt Evolution luftsæde, 10,4 tommer touch skærm, stort kørehåndtag, El joystick, RTK Autostyring og klima!

Stort service netop udført!

Vi tilbyder markedets bedste finansiering!

Ring med det samme til Emil på 21 13 36 55!

Se flere billeder på Thorup-Traktor.dk!

Forhandler:

Thorup Maskinhandel
Boldrupvej 175
9610 Nørager

Send e-mail

Forsiden lige nu

NCC afleverer første etape af Langeliniekaj i København

NCC afleverer første etape af Langeliniekaj i København

01.40

Plæne bliver til grønt dige og byrum

Plæne bliver til grønt dige og byrum

Høfde 42 oprensning trues af spildevandsudledninger

Høfde 42 oprensning trues af spildevandsudledninger

Muligt vigespor på Svendborgbanen droppet

Muligt vigespor på Svendborgbanen droppet

Jakobsen & Blindkilde afleverer stort klimasikringsprojekt

Jakobsen & Blindkilde afleverer stort klimasikringsprojekt

Dødsulykke på Femern-projektet

Dødsulykke på Femern-projektet

Importør fejrer jubilæum

Importør fejrer jubilæum

Dynapacs nyeste maskine klarer to opgaver i én arbejdsgang

Dynapacs nyeste maskine klarer to opgaver i én arbejdsgang

29-årig kritisk til skade ved væltet kran

29-årig kritisk til skade ved væltet kran

Udvalgte PARTNERS

Erhvervsbiler

Branchejob logo
reklame