Kemper 475 plus Mähvorsatz Claas + Zusatzfahrwerk 400 F

ekskl. moms

Specifikationer:

  • Stand:Som ny
  • Varenummer:167005002000015
  • Årgang:2023

Yderligere information:

Kemper 475 plus MKähvorsatz 

226HKM           475 plus Mähvorsatz Claas 
226HKM0138   Ländercode Deutschland 
226HKM0414   Betriebsanleitung Deutsch 
226HKM1046   Anbau Für Claas 502* teilvorbereitet für VVA CL 
226HKM1130   Heavy Duty‐Paket (erhöhte Haltbarkeit) 
226HKM2015   Pendelrahmen fer g für Fahrwerk 
226HKM4007   Mul speed‐Getriebe mit Schnellkuppler 
226HKM7700   Versandvorbereitung per LKW 
226HKM8210   Elektrohydr. Bodenanpassung 494 aufwärts 
226HKM8230   Leitbügel f. ineinand. gefallene Pflanzen 
226HKM8410   Lenkhilfe 
226HKM9055   Ersatzteilliste 
226HKM9320   Scheinwerferhalterung Dach Pflicht in DE 
051JKM            Komfort‐Zusatzfahrwerk 400F Claas 
                        Seriennr.: 1KM400FRJPP144197 
051JKM0138   Ländercode Deutschland 
051JKM0414   Betriebsanleitung Deutsch 
051JKM9055   Ersatzteilliste

Forhandler:

Fricke Landmaschinen GmbH
Wichernstraße 2
27404 Bockel - Gyhum

Forsiden lige nu

Strakspåbud efter alvorlig kranulykke

Strakspåbud efter alvorlig kranulykke

Aarsleff opjusterer forventningerne efter flot første halvår

Aarsleff opjusterer forventningerne efter flot første halvår

H.P. Entreprenørmaskiner gør comeback på E&H

H.P. Entreprenørmaskiner gør comeback på E&H

M.J. Eriksson udskifter 7000 sveller på Odsherredsbanen

M.J. Eriksson udskifter 7000 sveller på Odsherredsbanen

Den tredje Limfjordsforbindelse kan være et spadestik nærmere

Den tredje Limfjordsforbindelse kan være et spadestik nærmere

Store spulere og små slamsugere

Store spulere og små slamsugere

Nye gravemaskiner fra Yanmar

Nye gravemaskiner fra Yanmar

Kom og se fremtidens brobyggere i aktion

Kom og se fremtidens brobyggere i aktion

172 kilometer lang højspændingsforbindelse er ramt af forsinkelser

172 kilometer lang højspændingsforbindelse er ramt af forsinkelser

Udvalgte PARTNERS

Erhvervsbiler

Branchejob logo
reklame