Abonnementsartikel

JMM har lavet en webshop - de præsterede endda at få en kunde i den, før den officielt gik online.

Det er fint med højhastigheds-handel på internetbaserede webshops med mulighed for at surfe rundt mellem bunker af varer. Men det er også fint med muligheden for god, gammeldags service med mulighed for afklaring af eventuelle spørgsmål, inden man går til den elektroniske kasse.

Det skriver JMM i en pressemeddelelse.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Det mener JMM-Group, som nu lancerer en webshop med personlig betjening. Her kan man vælge og vrage mellem skovltænder, undervognsdele, sortérgrabber, sliddele og andet.

Vi tror, at rigtige mange vil sætte pris på at kunne handle direkte på nettet, men samtidig komme i dialog med rigtige mennesker.

Reservedelschef ved JMM Group, Henry Iversen.

Men man behøver ikke putte varerne i en web-indkøbskurv, hvis der stadig er lidt usikkerhed om, hvorvidt det nu er den rigtige størrelse skovl eller type skovlskær.

- Man putter ikke i indkøbskurv i JMMs web-butik. Man sender en uforbindende forespørgsel, hvorefter vi vender tilbage inden for 24 timer med en nettopris på varerne. Og ikke mindst med mulighed for en snak med en af vore reservedelsfolk, som har svar på spørgsmålene, forklarer reservedelschef Henry Iversen hos JMM-Group.

JMM-webshoppen har i øvrigt fået en uventet forrygende start. Første kunde var inde at kigge og sendte en forespørgsel allerede, mens der blev arbejdet på webshoppen.

Artiklen fortsætter efter annoncen

- Egentlig var web-butikken ikke sådan rigtig officiel. Men en kunde i Risskov klikkede ind alligevel og blev den første webshop-kunde, siger Jesper Bayer.