Lyt til artiklen:

Hydrema opdaterer brand og identitet

00:00
Hastighed: ???x
01:22

Abonnementsartikel

Maskinproducenten har moderniseret det visuelle udtryk.

Hydrema-maskinerne bliver jævnligt opdateret eller nyudviklet. Og nu har Danmarks eneste producent af store entreprenørmaskiner også opdateret virksomhedens brand, logo og visuelle udtryk.

- Rebrandingen handler om langt mere end blot et nyt logo eller farvepalette. Det handler om at få vores eksterne identitet til at stemme overens med vores interne evolution. Vi er dedikerede til innovation og maskiner i særklasse, som er med til at forme fremtiden. Rebrandet understøtter vores dedikation til at putte kunden i centrum, innovere i branchen og skabe unikke entreprenørmaskiner, fortæller marketingschef Dennis Vesterbæk Hampe fra Hydrema.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Han tilføjer, at Hydrema vil genopfriske brandet for også at følge med tidens ånd.

- Således vi forbliver relevante ikke kun med vores maskiner, men også så vores visuelle identitet følger med, og giver os en mere tydelig profil som hjælper os med at træde frem mellem konkurrenterne. I samme åndedrag arbejder vi også med en ny fokuseret strategi på de sociale medier, content mv. Ligeledes arbejder vi i øjeblikket med en helt ny global hjemmeside, med lokale sproglag, som også stemmer overens med det nye brand, siger han.